jojjossida

Alla inlägg under mars 2011

Av johanna :) - 31 mars 2011 14:52

Hej alla bloggläsare asså nu kom jag på en sak asså hur kan man vara så glömsk som jag jag glömde europa läxan som är till i morn!!. Aja jag får väl träna på webbagistern i stället det går lika bra=). I dag i skolan hade vi sim prov och jag hade jätte ont i benna på slutet men det gick iallafall bra att simma=). Och i morgon kväll eller morgon kommer en kille från Skottland hit och hans mamma vi känner dem, dem kommer sova över hos våra granar för dem är släck med dem eller dom (haha). Så det kommer nog bli väldigt roligt att få träffa dom. Jag tror dom kommer vara här i en vecka eller två iallafall jag hade tänkt att göra en lite vidio men jag undrar vad kanske en fjortis vidio (hehe) eller nån normal vidio. Vad tycker ni? komentera i så fall. Men nu ska jag nog förbereda mig inför den saken om jag nu får nån komentar aja ha det bra så länge :).

Av johanna :) - 30 mars 2011 15:58

Hej på er juste nu så visar jag min mormor hur jag bloggar=). Och vi ska strax gå och fika. Men ha det bäst för jag gjorde bara ett inlägg för skojs skull. Hej då /Johanna.

Av johanna :) - 30 mars 2011 14:39

Hejsan alla läsare jag kanske ska börja att skriva om vad jag har gjort i dag. Jag och Emily cyklade till skolan 7,40 och kom fram nån tid. Så först så hade vi engelska glosförhör sen matte sen svenska (nationella prov) också hade vi slöjd och egenplanering. Jag ska snart äta mellis och sen så ska jag Julia och Emily träffas också så ska vi cykla till macken och köpa en mjuk glass. Men sen måste jag vara hemma senast4 för då är pappa hemma och då ska vi göra matte läxan också så ska jag äta lite inan fridrotten börjar. Också sen kommer jag hem och då ska jag kolla på Sveriges mester kock och förlåt om det inte har varit så många uppdrateringar dem senaste dagarna men asså jag har haft så mycket annat. I dag ska jag nog också måla naglarna men nu ska jag dra till macken snart hejdå!.

Av johanna :) - 29 mars 2011 18:19

Hej nu så har jag vart på dans vi körde våran hip hop i par jag fick tydligen dansa med nån jag inte kännde lite oväntat då men men. Nu är jagi allafall hemma och ska strax äta middag. I dag i skolan så hade vi ep idrott läsa tyst engelska och no. Men som vi kanske vet så skriver jag om allt möjligt ni kanske vill att jag ska göra flera vidjosar så komentera och skriv det om ni vill. Och nu så chattar jag med Conne vi ska på fridrott i morgon och lysanar jag på drip drop med Lisa ajax. Ha det bäst /Johanna.

Av johanna :) - 28 mars 2011 20:59

Tjena bloggen läget? haha skoja bara =). Jag har ju spelat fotboll och efter träningen så åt jag lite rester. Och nu så har jag dushat det kommer jag typ göra i fyra dar nu för i morn är det dans onsta fridrott torsdag fotbolls träning igen. Jag har inte nå mera jag ville säga men jag ska nu äta en mango men vi ses i morgon hej då=).

Av johanna :) - 27 mars 2011 19:31

Hej alla läsare min dag har typ bara varit att jag har gått runt vårat område också har jag liksom bara dansat och spelat fotboll.

Och i morgon ska jag ha mina skor och mina nya örhängen och läggings i skolan.

Nu så ska jag skriva inbjudan till mitt spa kalas.

Ha det bäst många kramar

/Johanna.  

Av johanna :) - 27 mars 2011 12:13

Hej alla bloggläsare förlåt om jag inte bloggade tidigare i dag men det var för att jag vaknade sent och åt frukost sent och sen dushade jag håret. Men ändå grattis Julia på födelsedan i dag så har jag inge feber men är forfrande förskyld och lite ont i halsen. Cornelia ringde mig nyss och frågade om jag ville följa med och träna på

jymet (vet ej stavning) men då så kunnde inte jag för jag får ej träna när jag är förskyld =(. I dag så kommer jag nog bara mest vara hemma och det kanske kommer bli en liten blogg dag och kanske jag gör en vidio och lägger ut här. Ha det bäst så  länge /Johanna 

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards