jojjossida

Alla inlägg under juli 2011

Av johanna :) - 31 juli 2011 15:59

Jag tänkte tipsa er om 2 skit bra dansare dom är 13 år och dom dansar disco dans  och street dans.

Isa sjunger i vissa vidios och karoline dansar bara men här får ni se på några vidiosar av dem.

Av johanna :) - 28 juli 2011 23:07

Jag har ju somsagt varit bortrest ja och det har varit roligt där vi har gjort massvis med saker som ni ska få läsa om nu.

Jag orkar inte skriva allt =D men så har jag varit ine på Sveriges största Gina tricko som dem som jobba där sa också har jag badat solat bastat ätit gott a typ allt de.

Och idag hade jag fotbolls träning det var typ första gången innan sommar lovet så det var kul att träffa alla och månge kännde knapt igen mig för jag hade ju linser och imorn kanske jag ska vara med Hanna för hon vill tydligen träna fotboll med mig för hon har varit bortrest så mycket så jaah.

I går va jag med en av min bästis Emily hon fick godis och ett halsband av mig för hon har fyllt år och vi hade roligt och skratta prata typ.

Och jag har fått väldigt ljust hår nu på sommaren aja nu har jag nästan skit trött hihi men god natt jag bloggar mer i morn tror jag skrev ju att det skulle bli tävlingar jag har inte tänkt ut någon ännu så ni kan om ni vill komentera och skriva nån tävling som kanske skulle önskat.

Juste jag har ju också fått en brev vän det var jätte spännande och kul också har vi köpt godis på en stor godis affär det här inlägget kanske blev lite konstit man jag är så jäkla trött nu ha ha det så bra hej då! =).

Juste hur lägger man in en vanlig vidio till bloggen asså en sån som inte är från youtube? snälla kan nån komentera och skriva tack! :).

Av johanna :) - 22 juli 2011 20:59

Tjoho nu är jag på Öland och det är super här jag har linser i nu och har sminkat ögonen lite.

När jag kommer hem så tror jag att jag kan blogga lite mer än vad jag gör nu hihi.

Eh vad ska jag skriva om ni får iallafall ha det jätte bra så kommer det bli lite roliga saker när jag kommer hem lite överraskningar aah typ tävligar och sånt.

  hEJ DÅ!  (HEHE).

Av johanna :) - 16 juli 2011 10:40

I går försökte jag att lägga upp vidiosar på min blogg men jag fattade inte hur man gjorde.

Så snälla ni som har bloggplatsen och ni som kanske vet hur man gör så snälla komentera och skriv ordenkligt hur man gör!:).

För jag vill ju gärna kunna visa typ smink tips eller sånt i en vidio.

Hejsvejs  

Av johanna :) - 15 juli 2011 15:05

Hej på er! jag har inte bloggat på ett tag men det är för det har varit så bra väder och så. Iallafall så regnar det i dag så jag tror jag kommer blogga lite mer i dag.

Jag åker ju till Öland på söndag morgon så jag kommer nog inte kunna blogga så mycket då men min brosa skulle ta med sig sin dator så då kan jag nog blogga på den eller så mobil bloggar jag.

I förra inlägget skrev jag att jag skulle göra vidiosar men jag gör om dem för dem blev inte så bra så jag lägger nog in dem i dag.

Jag tänkte också tipsa er om en till blogg hon heter Ebba hennes blogg heter www.Bebba.bloggplatsen.se jag har hon på mina länkar också.

Nu kanske det blir lite tråkigt inlägg mene dagens låt blire lite karaoke låtar ;). Ha det bra hej då!.

Av johanna :) - 12 juli 2011 17:19

1, Tvätta håret med schampo och balsam som boostar volymen.

Handdukstorka torrt!

2, Spraya en värmeskyddande produkt över håret. Föna därefter håret med hjälp av en rund borste. Har du ett trattmunstycke till din hårfön ger det ännu bättre resultat, men en bra borste går lika bra. Börja med underhåret och arbeta dig uppåt.

3, Dela upp ditt hår i flera sektioner med hjälp av några klämmor.

Plugga i locktången eller plattången och låt den bli riktigt varm innan du sätter i gång att locka. Börja med underhåret och arbeta dig framåt. Kom i håg, ju ju tajtare du lockar håret , desto desto täta och lockiga hår! om du varierar storleken på lockarna blir resulatet mer naturligt.

4, Dra ut lockarna lätt med dina fingrar då det ger ett mer naturligt intryck. För ett lite mer rufsigt och rockigt resultat kan du även tupera lockarna lite här och var.

5, Avsluta med en lagom dusch hårspray, men var sparsam då vi inte vill ha ett klistrigt eller kladdigt resultat.

Lycka till! det här är från Julia tidningen det står lite om skönhetstips och så som jag också kan skriva om sen i nåt annat inlägg jag fick med lite saker nu som jag kan visa i en vidio.

Jag kommer nog göra ganska många vidiosar i kväll aja vi får se:).

Av johanna :) - 12 juli 2011 13:02

I dag har vi köpt mina linser så nu kommer jag att kunna ha dem så man liksom kan se när man sminkar sig och lite annat typ idrott a ni förstår.

Tillexempel att det inte blir så överdrivert sminkat eller för lite liksom lagomt för alla är vi olika vad vi tycker.

ÖÖH idag så ska jag till min farsters stuga och bada och göra nånting.

I går gjorde jag en smycke och typ en mode vidio så den tänkte jag lägga ut antingen i kväll eller nån dag.

Och nu har jag fått min Julia tidning så då kan jag läsa i den och se om nåt tips eller så på nånting så kan jag skriva det i bloggen sen.

Av johanna :) - 10 juli 2011 17:20

I dag var jag på köpis och handlade jeans-shorts och en sport t-short (stavning).

Sen så gick vi på resturang och jag tog en tackotallrik och cola till dricka.

Och i det här inlägget tänkte jag visa mascaran som ska skrev i ett annat inlägg som var så bra. kanske kommer lägga in bilder på sport-throrten och jeans-shortsen.

1   Så ser mascaran ut den är jätte bra fylls hela fransarna nästan på en gång.

2   Så här ser borsten ut jag köpte sjävlan mascaran på flyggplanet det finns på cubus också att köpa.

3   Så här blir då fransarna jag målade bara övre

ha det bra.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards