jojjossida

Alla inlägg under maj 2011

Av johanna :) - 30 maj 2011 14:17

Tjoho i dag i skolan har vi varit på nån himla ö det var inte så roligt där men vi åkte båt och då var det skit roligt. Nu när jag fick min Julia tidning så fick jag med ett leppsyl eller leppglans som lukta jord gubb och det var jordgubb också.

    

Av johanna :) - 28 maj 2011 17:09

Först ska jag bara säga att en komenterade och skrev vet du om att du har en sjukt dålig kamra och jag vill säga till er att jag filmar mest med vebbkamran för den är helt enkelt inte så jätte bra i megapixslar så inga mer sånna komentarer tack!.  Iallafall jag har ingen bra uppdratering men jag har inte tid först i morgon eftermiddag nånting vid den tiden. Jag orkar inte skriva allt jag gör för ni kommer bara tröttna.

En sak jag vill påminna er om det är att jag vill ha mer tips om vad jag kan blogga om så komentera gärna :).

Har ni nå frågor kan ni också ställa det men seriösa frågor.

Jag kanske kan blogga mer i kväll, jag kommer iallafall kolla om jag fått nån fråga eller komentar så ska jag kanske blogga om den saken

Hej då    

Av johanna :) - 25 maj 2011 17:53

ska jag äta mat innan min fotbolls träning som börjar 7 och slutar halv 9.

Kram    

Av johanna :) - 25 maj 2011 14:38

Hej jag kanske ska byta blogg namn för att jag tycker hannaja låter lite sådär konstigt. Aja jag har ju mer tid att blogga nu än förr men jag vill ha tips vad jag kan skriva om. Men det kan ju vara nånting som att jag ska göra mer vidiosar om smink eller nåt annat. Ha det bra så länge.

Av johanna :) - 24 maj 2011 20:56

Nu så har jag kommit hem och det tog 2 timmar det vi gjorde vi gjorde en självjord plansh. Nu ska jag bara gå och äta kommer strax. Så klar hehe.

Av johanna :) - 24 maj 2011 15:31

1. Där går grönhan gör han? där har en hare hoppat har re? vem sa de? Erik saade.

2. vad händer om en trött gris åker till England?

svar. Den blir pig.

3. Alla barnen åt skinka utom Sammy han åt salamy.

4. Alla barnen leker med hästen utom prästen för det är han som är hästen.

5. Det finns en blomma vit som snö kan ej vissna kan ej dö dess namn känner du nog igen evig vänskap heter den.

6. Alla barnen leker med knivar utom Ivar för det är han dem skivar.

Ja det var nog alla gåtor som jag vet men i dag så ska vi göra en sak med skolan klockan sex men jag tror jag ´hinner blogga mer än i går =) bye bye

Av johanna :) - 23 maj 2011 15:53

Jag tänkte bara skriva att

idag har jag träning asså i kväll intresant för er va? (not).

Iallafall jag tänkte inte bara

skriva det för jag ska baka kokos kakor strax och då tänkte jag filma och visa er hur jag gör.

Så den vidion kommer till bloggen =)

så ni vet.

Jo juste skulle ni vara snälla och komentera om vad ni vill att jag ska bloggar mer om det skulle va bra så jag liksom vet.

Bye c(=  

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards