jojjossida

Alla inlägg under juni 2011

Av johanna :) - 26 juni 2011 20:34

Jag har ju varit utomlans och då fick jag såna hära små utbakade flätor i mitt hår.

Look=)  

Av johanna :) - 24 juni 2011 10:52

Hej jag tänkte bara skriva i dag är det midssommar glad midssommar eller vad man nu säger.

Iallafall så har jag och Alice skaffat en blogg jag kommer ha kvar den här också iallfall gå in på www.aliceochjohannasbblogg.bloggplatsen.se bye.

Av johanna :) - 20 juni 2011 19:11

Hello my neam is Johanna im come from Sweden. Haha jag ar sa van att prata engelska nu men iallafall sa har vi det jatte  bra och kommer hem snart pa onsdag.

Jag hade bara inte tid att att svara pa fragorna i en vidio men det blir nar jag kommer hem.

jag kommer ju aka bort mer i sommar ocksa till orebro med fotbolls laget och till oland men familjen och en annan familj.

Jag har kopt nagra smycken och en kepa.

Ha det sa jatte bra sa ska jag kolla pa andra bloggar just nu.

Av johanna :) - 12 juni 2011 19:36

I morgon så tänkte jag läsa upp mina frågor jag fått och göra en vidio om det.

Min blogg har ju handlat om lite alltmöjligt väldigt länge nu så det kanske blir lite ändring.

Jag menar då på att jag typ bloggar mest om smink för det kommer jag nog göra fast det kommer ju vara mycket annat också som jag skriver om.

Nu så tänkte jag visa er en lite sång/ramsa


Januari börjar året Februari kommer nest Mars April har knopp i håret Maj och Juni blommar mest Juli Augusti och September härlig sommar är det då men Oktober och November och December är så grå!


Det var den hoppas ni gillade detta:)

Bye Bye Hej då        

Av johanna :) - 9 juni 2011 10:55

I går var det skolavslutning och jag och några kompisar sjöng i kyrkan.

Iallafall sen hade vi lite firande hemma med jordgubbar och smörgåstårta.

I dag ska jag vara med nån kompis eller bara vara hemma och glöm inte bort frågestunden har fått en fråga men vill ha mer frågor :) så det är bäst ni börjar fråga nu för på tisdag är det sistan dagen innan jag svarar på dem.

Av johanna :) - 5 juni 2011 22:41

I går var jag med en kompis som heter Fanny vi åkte och bada i en sjö.

Sen när vi kom hem till henne så träffa vi på en som heter Emelie asså jag känner ju liksom båda dem två jätte bra.

Iallafall vi sov sen somsagt i tällt det var jätte roligt vi kollade på en filmsom heter sexonthesitti (stavning).

Aja ni fattar vad jag menar ;) och åt vi lite chips och dip och sen hade alla svårt att sova jag och Emelie var vakna längst tror för vi gick på toa mitt i natten och Emelie smsa än massa också.

Och jag brukar blöda näsblod när jag får lite sömn så det gjorde jag ju också mitt i natten och vakna av det!.

Vi prata och hade jätte roligt också körde vi sanning eller konka och massa lekar.

Jag spelar fotboll med dem här tjejerna.

Jag har ju varit på stan i onsdags tror jag det var och då så köpte jag ju lite saker som jag kanske spelar upp en video och visar er.

Fanny och Emelie är också väldigt trevliga det är alla mina vänner=).

På tisdag har vi nån slags bränbolls tunering på skolan också på onsdag är det solavslutning.

En lärare har hört oss sjunga men hon sa alldring om asså jag Fanny Julia eller Ida fick sjunga så vi har också ändrat lite vi ska sjunga två och två på en värs.

Men vi hörs väl i morgon dåe Kram kram

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards