jojjossida

Alla inlägg under april 2012

Av johanna :) - 30 april 2012 12:03

Jag kollade i går på en skönhets blogg och där visade dem som har den bloggen alla sina klackar.

Så därför blev jag jätte inspererad så då lånade jag några klackar av mamma som vi har tillsammas typ eftersom vi har typ samma storlek på våra skor så brukar jag få låna dem ibland  

Så här ser dem ut som jag testade.

 

Dem här kommer i från Åhlens och dem är 9 cm klack.

 

Dem här kommer i från Din sko och det är 7 cm klack.

 

Dem här vet jag inte riktigt vart de kommer i från men dem är iallafall 5 cm klack.

Det var dem här klackarna som jag använder för tillfället i bland och bloggen som jag blev så inspererad av klackar heter: http://beautyfreaks.blogg.se/

Bye bye!

Av johanna :) - 29 april 2012 17:16

Hej på er!

I dag har jag spännderat min tid med mina vänner vi har varit ute och sprungit 2 intervaller och joggat 4 kilometer så därför så förkännade vi en glass som vi sedan gick och köpte på macken  

I går så var jag ju på stan med bästisarna och sedan på middag hos mormor så därför hann jag tyvärr inte blogga nånting.

Men iallafall nu så ska ni få reda på resulltatet från veckans blogg!


1: på första plats kom http://www.bebba.devote.se/

För dina bra nagel tips och dina uppdrateringar så kommer du att få en länkning så småningom.


2: på andra plats kom http://malineriksson.devote.se/

För dina underbara inlägg och uppdrateringar så kom du på andra plats Malin.


3: till sist på tredje plats så kom  http://almih.devote.se/

Du kan göra din blogg bättre genom att uppdratera mera men annars är din blogg bra så du kom på tredje plats Alma.

Tack att ni ställde upp i den här tävlingen och grattis till dig Ebba!   

Ha det bäst allihopa!

Av johanna :) - 27 april 2012 21:05

Tjena  

Just nu så skypar jag med Alva, Malin och Julia och vi ska till stan i morgon så vi ska snacka lite om det.

I dag så har de varit en helt vanlig skol dag med klassråd, idrott och ep (egenplanering).

På idrotten så körde vi burken och då fick man springa runt och gömma sig på typ alla ställen som typ i bastun och i duschen så det var lite roligt för det var helt kolsvart inne i bastun.. Men iallafall så är det jätte bra att ni har anmält er till veckansblogg för jag utser en eller flera vinnare på söndag. Om bara en vinner så är det för att det så några har anmält men om fler anmäler sig så blir det förhoppningsvis kanske nån till vinnare   

Men nu får ni ha det så bra så ska jag fortsätta skypa här.

 

Me and Julia  

Bye!    

Av johanna :) - 25 april 2012 17:29

Hej nu har jag börjat med veckans blogg.

Det går till att man anmäler sig på en komentar helst på det här inlägget då också skriver man sitt namn och sin blogg så jag vet så jag kan gå in och kolla på den   

Jag kommer välja ut 3 vinnare eller det beror på om de är fler än tre som har röstat men om det är så kom det bli första plats och så vidare.

Men hoppas ni förstår och att ni anmäler er så fort ni ser det här inlägget så kommer ni att vinna en länk iallafall den bloggen jag tycker är bäst av dem som har röstat.

Ha det bäst och glöm inte och Anmäl, anmäl, anmäl  

 

Kram!

  

Av johanna :) - 22 april 2012 11:01

Rubriken säger allt just nu så håller jag på att tagga inför match som är i dag.

Vi ska åka om 45 minuter och vi får hoppas att vi vinner! 

Jag kollade i min omröstning och det var en del som röstade att jag skulle ha träningstips här på bloggen och jag har faktiskt ett tips BÖRJA SPELA FOTBOLL!  

Det är verkligen jätte roligt och att dansa det kan också vara ett smart tips om man skulle vilja komma i gång med träningen.

Men nu måste jag tyvär gå och packa väskan men vi hörs senare.

Messi <3

Hej då! 


   

Av johanna :) - 21 april 2012 22:34

Hej på er!  

Dagen började med att jag vaknade som vanligt och skypade med Julia ett tag tills vi skulle ta bussen in till stan för att dansa.

Vi skulle ta igen en dans lekition som våran danslärare var sjuk den gången vi skulle haft den egentligen.

Så vi fick ha den i dag i stället, och det var jätte mycket folk på bussen när vi skulle gå på så de flesta fick stå upp (haha)  

Efter vi hade dansat så gick vi in i några affärer det var Ginatricot, Bikbok och H&M.

Men vi hann inte vara där så länge för att det stängde klockan 5 så det vi hann var att vi brovade några snygga kläder på Gina och en jätte fin sommar kläning på bikbok som skulle vara jätte fin till skolavslutningen enligt mig.

Efter att det hade stängt i affärerna så gick vi och fikade eller bara jag då jag åt en diamtårta.

Sen så åkte vi hem och då städade jag mitt rum och det blev väl ganska bättre än vad det har varit.

Men så här ser iallafall kläningen ut som vi provade.

 

Så här är den fast i mörk corall var det den jag och Julia provade   

Dagens låt:

Ha det bäst min lilla häst! :D 

     

Av johanna :) - 19 april 2012 15:59

Om ungefär en timme så ska jag och Julia ta bussen in till stan för att dansa.

Har längtat i gäl mig efter dansen verkligen!   

Men det som var lite dåligt är att jag har fotbolls match i dag som jag gärna hade viljat spela också.

Men iallafall båda är lika roliga sporter!

Just nu så har jag målat mina naglar i graffiti svart och rosa nagelack under.

Så ser de ut:

 

 

Bloggar när jag kommer hem från dansen troligtvis!

Kram.    

Av johanna :) - 18 april 2012 19:50

I dag är det onsdag och de har varit skola!   

Här om dagen så knäppte jag några vatten bilder som blev sådär (Inte så jätte bra men ändå..)

Om ni vill veta hur jag gjorde så kan ni gå in på min kompis blogg:  http://jjuliiiiia.blogg.se/ Där finns en video på hur man gör dem här vatten bilderna.


1

  

2

  

3

  

4

  

Det här var dem fyra bästa bilderna som blev bra men ha det bra!


Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards