jojjossida

Alla inlägg under januari 2012

Av johanna :) - 31 januari 2012 18:26

Hej på er!  

I det här inlägget tänkte jag visa er dagens outfit det jag hade på mig Today"!

 

Detta är dagens facelook.

Ja.. vad ska man säga om den hade ivarjefall plattat håret men det syns knapp eftersom det var några timmar sen klockan var 07:00 på morgonen xD..

Hade till smink mascara lite puder och lime gröna örhängen.

 

Till själva outfiten så hade jag en färgad kofta från cj och ett glittrigt linne från gina och svarta tajts från gina.

Dagens låt!

ta er tid till att lyssna på den här låten själv blev jag jätte pigg till att ha varit trött ;)

  

Av johanna :) - 30 januari 2012 19:36

Hej bloggen som ni ser på rubliken så har jag varit och gymmat i dag med Julia och Frida.

Vi drog dit strax efter skolan.. och jag trodde jag inte skulle hinna med den bussen vi skulle åka med men hann gjorde jag ;)  

Det var underbart att springa på löpparband träna av sig lite extra.. en speciel känsla hade man jag fick nån musik video i huvetd ..haha aja nu har jag i varjefall ätait mat och ska göra min matte läxa som är till i morn sen bilre väl familjen anorlunda på tv  

. Jag har tänkt på att jag ska börja skriva lite mera roligare inlägg så det blir roligare att läsa men det kommer så småningom nu väntar pappa på att jag ska komma så jag blir klar med den där hilma matte läxan.. haha närå skoja men bye! 

Av johanna :) - 28 januari 2012 13:20

Tjena..

i går hade jag och mitt fotbollslag en fotbolls cup och det gick jätte bra!

vi är vidare till semifinal tills på sönda  

Håller på att tagga redan i dag xD.. vi hade fyra matcher och vann 3 förlora en med 1-0 men det var desamma.. i dag blir det bara en mäst en slapp och cill dag ( kom hem 02:00 på natten i går typ).

Nu ska jag väl gå en promenix för att gå ur min träningsvärk som jag har fått desutom.. ska även kanske på ett kalas i kväll vi får väl se om jag pallar med det.

                                               Puss och kram!

 

Av johanna :) - 23 januari 2012 20:12

Hej every body.. först vill jag bara säga att jag inte har bloggat sen i fredags men jag har bara inte haft så mycke blogglust typ.

Tänkte också bäretta nu att den här veckan kommer jag att ha väldigt mycket fullt upp om man säger så.. dels för jag har dans på torsdag hade träning i dag i fotboll då har det även i morgon + har man ju läxor.. och på fredag har jag en fotbolls cup så det kommer bli jätte kul!  

så att det kommer nog bli en liten blogg paus kanske att jag bloggar lite då och då men aaja.

Ni får en bild på dagens naglar ;)

 

Jag bjuder även på en ego bild hehe ;)

 

 

Jag och min kompis knäppte några kort på oss i helgen hahaha men hej då!

Puss!



Av johanna :) - 20 januari 2012 16:40

Tjena bannane... haha skoja xD.. i dag i skolan så hade vi idrott, svenska,engelska och so.. men vi slutade klockan 13:00 så det var nice på en fredag<3.

I kväll blire väl WildKids som har börjat och det är det andra avsnittet idag.

I helgen så ska jag ta tag i frågestundssvaren också om jag har tid villket jag hoppas  


Ja nu sitter jag här framför datan och chillar.. Här får ni ivarjefall dagenslåt + ett wildkids avsnitt

pss: Glöm inte avsnitt 2 i kväll klockan 19:15 i svtb

puss!


http://svtplay.se/t/102752/wild_kids


Av johanna :) - 18 januari 2012 20:05

Hej alla bloggare! i dag har det varit en helt vanlig onsdag en skoladag helt ekelt..


Har inte så mycket att skriva ska kolla på Sveriges mäster kock nu och när jag kom hem från skolan så skrev jag ner en resention som tog lite tid men jag blev ganska så stolt iallafall!  

Vet inte mer vad jag ska skriva så jag bjuder på några låtar som jag tycker är bra!'


Hej då<333


Av johanna :) - 16 januari 2012 19:46

Hola i dag har jag varit i skolan as usual  iaf efter skolan så gick jag och Emily hem och jag fixade mig inför fotbollsträningen som jag typ skrev till er i går att jag skulle dra på träning.. och nu har jag ätit dushat och jag vet inte så mycket mer vad  jag ville skriva om typ men så här såg min fotbolls outfit ut iallafall ;))

 

Han inte knäppa på mina träningsbyxor men jag hann tyvär inte.

Ha det bra   

Av johanna :) - 15 januari 2012 19:08

I dag är det söndag och jag har varit ute på en lång härlig joggingtur.. jag körde även på en intervall träning asså det är sånt man typ kutar och sen vilar i 10 sekunder det gjorde i varje fall jag.

Men det är härligt att vara ute och röra på sig eller vad tycker ni?   

Iallafall det är bara det jag har gjort i dag typ eller ja.. jag tänkte säga att det kanske kommer inte hinna blogga på kanske 2 dagar sen för..

 I morgon går jag till skolan till 14:10 sen drar jag hem för att fixa mig inför fotbollsträningen som börjar 16.00 men jag och Anna eller typ alla mina tjej fotbollstjejer ska ta bussen som går 15.20 så jag har typ bara 45 minuter på mig då om jag ska gå till bussen..och sen  ska jag hem fast mamma hemtar mig och då ska jag äta dusha men jag tror jag har tid en liten stund vid datan senare ;)

men ja det här inlägget känndes lite fial men vem bryr sig.. aja nu ska jag väl kika in några bloggar länkar får ni

Här:

http://juliiiiia.bloggplatsen.se/

http://lindasbeautystyle.blogg.se/

http://beautyfreaks.blogg.se/

http://lisaajax.blogg.se/

http://www.kissies.se/

Ha de bra!


Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards