jojjossida

Alla inlägg under juni 2011

Av johanna :) - 4 juni 2011 10:57

 Hej på er i dag ska jag vara med Alice tror jag iallafall.

Asså det är en kompis till mig.

Det är fint väder i dag också fast det blåser lite mer än vad det gjorde i går.

Juste glöm inte bort frågestunden som jag har nu jag har fått en fråga men mer vill jag ha ja ha det bra så länge.

Av johanna :) - 3 juni 2011 18:58

Snart blir det tackos och talang. Har också kollat min syn i dag jag hade bättre en förr =) min syn har blivit bättre. Så man får ju hoppas på det bästa men ha en trevlig kväll hej då!

                        
                        
Av johanna :) - 3 juni 2011 13:42

I dag är det väldigt varmt ute jag har varit ute väldigt länge i dag.

Har solat spelat fotboll. Jag har köpt en ny bikini och en till fast bara över del och den ena bikinin har jag på mig i dag och ett par svarta jeans shorts till.

Här får ni se min outfit.     Bikinin är från Ztadium shortsen från gina.

Av johanna :) - 2 juni 2011 21:11

Jag fick presice en fråga och då glömde jag bort att jag skulle börja med frågestund!.

Så då råka jag skriva i text men jag kan ändå svara i vidio sen för då är ju det bra på ett sätt att jag förklara typ bättre.

Aja kom nyss hem från fotbolls träningen så jag ska äta och dursha nu.

Hej då    en galen och en lugn smajlis.

Av johanna :) - 2 juni 2011 17:02

Hej på er jag har sminkat mig lite på ögonen som ni kanske ser här. Och snart ska ni få se en vidio.  

Av johanna :) - 1 juni 2011 14:50

I morgon tills på måndag är vi lediga från skolan så då kommer jag göra några vidios om jag inte gör nånting annat.

Och snart är det ju sommar lov då om det blir

väldigt solit och fint mycket på sommar lovet så kanske det blir bara bloggning på kvällen för ni vet ju när det är solit vill man ju vara ute och inte sitta vid datorn.

Vi ska åka till Gran canaria i sommar och till Öland.

Och i dag ska jag till stan och köpa några extra saker till skolavslutningen.

JUste också har jag ju fotbollsträning på kvällen.

byebye!  

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards