jojjossida

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Hej alla bloggläsare<3:)!

Av johanna :) - 28 juli 2011 23:07

Jag har ju somsagt varit bortrest ja och det har varit roligt där vi har gjort massvis med saker som ni ska få läsa om nu.

Jag orkar inte skriva allt =D men så har jag varit ine på Sveriges största Gina tricko som dem som jobba där sa också har jag badat solat bastat ätit gott a typ allt de.

Och idag hade jag fotbolls träning det var typ första gången innan sommar lovet så det var kul att träffa alla och månge kännde knapt igen mig för jag hade ju linser och imorn kanske jag ska vara med Hanna för hon vill tydligen träna fotboll med mig för hon har varit bortrest så mycket så jaah.

I går va jag med en av min bästis Emily hon fick godis och ett halsband av mig för hon har fyllt år och vi hade roligt och skratta prata typ.

Och jag har fått väldigt ljust hår nu på sommaren aja nu har jag nästan skit trött hihi men god natt jag bloggar mer i morn tror jag skrev ju att det skulle bli tävlingar jag har inte tänkt ut någon ännu så ni kan om ni vill komentera och skriva nån tävling som kanske skulle önskat.

Juste jag har ju också fått en brev vän det var jätte spännande och kul också har vi köpt godis på en stor godis affär det här inlägget kanske blev lite konstit man jag är så jäkla trött nu ha ha det så bra hej då! =).

Juste hur lägger man in en vanlig vidio till bloggen asså en sån som inte är från youtube? snälla kan nån komentera och skriva tack! :).

 
 
Julia

Julia

30 juli 2011 12:14

Hej på dej. jag ser att du undrar hur man lägger in som jag har gjort igår och man ja asså jag ska göra en video där jag visar de så kolla in min blogg senare idag kram

http://juliiiiia.bloggplatsen.se

johanna :)

30 juli 2011 14:04

Hej julle okej :)
Kram

 
Ebba

Ebba

30 juli 2011 12:59

Hej!
Nu vill jag bara säga en sak, så snälla gör inte samma saker som jag har på min blogg, för sån omröstning som du har, har jag med, och din förra omröstning var samma som tufssidas blogg, min kompis blogg alltså.
Jag ville bara säga det, :)
Hejdå! Fin blogg!

http://www.bebba.bloggplatsen.se

johanna :)

30 juli 2011 14:03

Okej! men jag vet inget annat tyvär som jag ska skriva :) och varför får jag inte göra samma sak som ni stör det er eller?
tack föresen=)

 
ebba

ebba

6 augusti 2011 19:52

Det är väll självklart att det stör oss, vad tror du?

http://www.bebba.bloggplatsen.se

johanna :)

7 augusti 2011 16:25

aaha mene jag bestämmer över min egna blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna :) - 10 augusti 2012 17:38

Hej på er nu har jag skaffat en ny blogg på devote.se http://jjjohannaaaa.devote.se/ http://jjjohannaaaa.devote.se/ http://jjjohannaaaa.devote.se/ ni kan forsätta följa mig där! Puss! ...

Av johanna :) - 31 juli 2012 23:26


Tja tja bloggen hur mår ni? <3 Själv mår jag super!    I dag var jag och mina skottska vänner som bor hos mina grannar nu då och badade. Nu tänker väl ni bada när de var så dåligt väder men först när vi kom dit så var de bara målnigt men sen...

Av johanna :) - 27 juli 2012 23:56


Hej bloggläsarna! Jag har varit och badat i dag med Anna och Matilda och de var jätte kul!    Det var 19 grader i vattnet och väldigt varmt på land så man torkade sig direkt av solen efter att man hade gått upp från badet. Vi plockade även lite...

Av johanna :) - 26 juli 2012 15:37


Tjobre bloggläsare!    Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har egnat min tid till sol och bad såklart när de är sommar. I går var jag men min kusin på stan och hade verkligen jätte kul! Vi var där ända till klockan 12 på d...

Av johanna :) - 26 juli 2012 15:17

Hey, I just met you.   And this is crazy   But here´s my number   So call me mayby?   Haha lite fail bilder men jaja ;). Bye :).   ...

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards