jojjossida

Alla inlägg den 26 december 2011

Av johanna :) - 26 december 2011 12:00

Hej snyggingar!

ja somsagt i dag är det måndag fast jullov<3

och i dag ska jag på bio med Henrik och vi ska se på Alvin och gänget 3 och det ska bli kul har set 1 och 2..


och just nu så är jag inne på facebook och chattar med Julia<33  

ansiks bok som jag brukar kalla det för i bland xD

men ha det så bra så ska jag kanske göra en video i kväll!<3<3

 

Här ser ni mitt lös-hår och min kamera som jag fick också i julklapp :D

Av johanna :) - 26 december 2011 00:21

Hej på er i går var det ju julafton och to day is the Chritsmas day.. så hoppas ni hade en bra julafton för det hade nämligen jag   ivarjefall så tänkte jag visa er vad jag fick i julklapp.. här kommer bilder :D

 

Ett halsband från glitter :)

(juste måste bara säga att jag fick en samsung digital kamera också som jag knäppte alla bilderna med som ni kommer få fortsätta se nu :)


 

En liten smink väska kan man säga från IsaDora

 

Armband Glitter

 

Brittney spears perfym från kicks jag

 

Jah jag fick många presenter som ej orkar lägga in till bloggen nu men god natt och hej då! <3

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards