jojjossida

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av johanna :) - 3 januari 2012 18:42

Hej på er!  

Alttså sorry om jag inte har bloggat på typ en dag eller jag skrev i det förr inlägget att jag skulle blogga mer när jag kom hem från badhuset.. men jag han tyvär inte så jag tänkte skriva vad vi gjorde i går typ aja.


: Jag och  Linnea åkte ju till badhuset och när vi kom dit typ så träffade vi Johanna asså en klasskompis till mig och vi hade jätte kul!

aa Johanna är ju så rolig så man hållde på skratta på mig i polen xD.. i varjefall så var vi där till 15:30 sen drog vi hem.

Och jag gjorde en video till frågestunden men den blev inge bra så jag ska nog göra om en i morgon för jag orkar inte nu.. men det var iallafall en jätte kul dag i går.


I dag har jag typ bara läst i min engelska bok (stack man som den heter) inte så jätte intressant direkt.. men det är jätte bra att ni frågar på frågestunden för jag vill ha många frågor   så ska jag så småning om svara i en video på frågorna. Juste jag ska nog också göra en liten månadans favorit produkter och visa er i ett inlägg nån dag..

men ni får ha det toppen så länge! 

 

Bjuder på en liten ego bild haha hade ingen mascara på mig bara lite ögonskugga men skit samma..

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards