jojjossida

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av johanna :) - 5 mars 2012 14:05

Tjena!  

Jag har varit ute och fotat lite bilder alldels nyss så jag tänkte visa mitt resulltat..

jag tänkte även visa bilderna sen tjej kvällen!

 

En bild på fina Julia!  

 

Haha snygga Linnea när hon försökte hoppa!     

 

Haha konstiga jag som hoppar lite roligt! xD

 

En bild på min bästa vatten droppe!

 

Sol!

 

Utomhus julgran kvar!  

Snö kvar!

 

Gren!

SÅ det var det jag knäppte lite fler bilder men dem blev inte så bra

Hej då!

Av johanna :) - 5 mars 2012 12:14

Jag tror jag ska ta och skaffa en sån här hair donut!

Dem är så snygg frisyr och jag vet att man kan köpa dem på glitter och man kan även göra en själv av en strumpa! 

 

Dem är ju jätte snygg frilla!

Så här sätter man upp den!

 http://beautyfreaks.blogg.se/ Heter denna blogg som skrivs av två personer som är en jätte bra blogg enligt mig   

Kram!

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards