jojjossida

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av johanna :) - 13 maj 2012 19:40

Helloj i dag har jag varit på köpcentrum med familjen och checkat några till avslutningskläningar som jag kanske kommer slå till på men en är jag ganska säker på en som är från på bikbok som är vit och den är utan band.

Eller så kommer jag köpa en på MQ och den är med band och lite volanger till eller hur man nu ska förklara   

Men iallafall efter det så kom mina kusiner och hälsade på som vi inte har träffat på 8 månader!

Så det var verkligen jätte kul och träffa dem vi hade roligt och prata på en hel del.

I fredags så skulle ju jag även kolla min syn men det vart fel för dem som jobbade där sa att de skulle sjkuta upp det så det var däremot inte så bra för jag vill helst ha de gjort.

I går spelade jag fotbollsmatch och det gick jätte bra att spela vi hade jätte många mål skanser men vi fick tyvärr bara in ett men vi spelade iallafall jätte bra tycker jag.

Sen på kvällen så åkte jag hem till Moa för att vara på ledarfest och där var även Liv, Alva, Matilda och Elsa och deras små sysckon och vi hade en jätte kul kväll så min helg har varit jätte bra och snart är det sommar

Längtar hihi.

Aja ha det så bra.

   

Pussar!


  

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards