jojjossida

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av johanna :) - 10 juni 2012 12:53

Hello i dag är det söndag och i dag ska jag ha lite fyss pass träning och spring träning med fotbollslaget!   

I går så hade jag även fotbolls match mot GIF som var jätte duktiga!

Men iallafall efter matchen så träffade jag Liv en stund och vi spelade lite fotboll och åkte till macken och köpte oss en varsin glass.

I fredas var jag även och badade med en del i klassen efter skolan för vi hade vunnit en brännbolls match mot våra lärare med hela 20 poäng som skilldes mellan oss :D.

I dag så har jag också solat lite på altanen så ska jag om en timme dra ner till träningen.

I sommar kommer jag troligtvis ha mera tid till bloggen så då får ni hålla er uppdraterade.. kommer även visa avslutnings outfiten på onsdag!

 

Kramar!    

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards