jojjossida

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av johanna :) - 26 juli 2012 15:37

Tjobre bloggläsare!   

Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har egnat min tid till sol och bad såklart när de är sommar. I går var jag men min kusin på stan och hade verkligen jätte kul! Vi var där ända till klockan 12 på dagen till klockan 9 på kvällen ;). Men fort gick dagen och vi kollade även på sommarkväll och det var Mange nånting och timotej (stavning) och Mimmi O nånting hehe och även Helges artisterna var där och uppträdde Den jag kännde igen var Alva brodin en blogg som är jätte bra som jag läser som heter http://alvabrodin.devote.se/ Kika gärna in.

På stan så åt jag och min kusin kycklingfille med potatis och beanäsås (gööt)

Jag köpte även en hel outfit som jag satt på mig innan sommarkvällen som ser ut såhär.

 

Tunika Ginatricot 149 :-

Jeansshort Ginatricot 49 :- (REA)

Det var verkligen en awsome dag i går!     

Nu om en timme ska jag på fotbollsträning efter ska jag kanske kolla på A-lags match.

Bye! :)

Av johanna :) - 26 juli 2012 15:17

Hey, I just met you.

 

And this is crazy

 

But here´s my number

 

So call me mayby?

 

Haha lite fail bilder men jaja ;).

Bye :).  

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards