jojjossida

Alla inlägg den 12 april 2012

Av johanna :) - 12 april 2012 14:56

Hej alla glada!

Jag vet att det har varit dålig bloggning dem senaste dagarna men jag har ju faktisk en anledning.

Det började med i tisdas så var jag och mina kompisar på stan och hade jätte kul så då bestämmde vi oss för att sova över hemma hos Matilda   

och det var jätte kul!

Vi sov över där tills onsdag.

När vi var på stan i tisdas så fick jag även presenter i efterskott av mina kompisar och det var jätte fina örhängen som jag fick också tog jag och Julia ett till hål i örat   

Det har varit ett jätte roligt dygn tillsammans med mina tjej kompisar och i dag började det med att jag kännde mig lite förskyld men jag mår mycket bättre nu så jag ska gå på träningen i kväll eftersom vi har fotbolls match på lördag!

Jag kanske ska gå på bio i kväll och kolla på Sean banan filmen, annars blir det nog skype  kväll

I morgon kommer mina kusiner hit och då ska dem fira mig i efterskott för dem var bort rest när jag fyllde år så då måste jag även städa rummet..

Här är iallafall det jag köpte i förrgår:

 

Bikini Cubus 158 :-

 

Linne Ginatricot  79 :-

Det var det som jag köpte plus hålet i örat.

Här bjuder jag på en vattenbild.

 

Det det bäst!


Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards