jojjossida

Alla inlägg den 7 april 2012

Av johanna :) - 7 april 2012 21:09

I dag har jag spänderat min tid att baka och städat mitt rum till i morgon när alla gäster kommer.

Vi har även ätit påsk middag.

Här kommer lite bilder.

  

Här är smörkakorna som vi bakade.

   

Jag ritade på några ägg.

 

Allt det här fick jag i påskpresent av en del i släckten.

 

Dem här havreflanen bakade vi också.

 

Ballongen säger allt

Glad påsk!

hejdå.  

Av johanna :) - 7 april 2012 12:42

Glad påsk på er mina läsare!  

Nu är det bara 1 dag kvar tills jag fyller år i morgon alltså.

Så i dag kommer det bli mycket bakande och vi ska baka smörkakor, Banoffi (stavning) chokladbollar och havreflan så jag kommer att lägga in bilder sen så ni kan få se och jag kan även skriva receptet om det skulle önskas.

I går var jag med Alva, Matilda och Julia en stund och vi hoppade stuttsmatta dansade och sjöng lite låtar och vi hade jätte roligt.

Efter så åkte jag och familjen till några som vi känner och grillade.

Men just nu så ska jag kolla på några avsnitt som jag har missat av topmodell Sverige!

 

Bye bye!   

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards