jojjossida

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av johanna :) - 13 oktober 2011 18:28

Hello every body  jag har ju lovat er att jag ska lägga upp en video på bloggen men jag har en anledning varför det inte har blivit av ;).

I går var jag på fotbollsträning och sen efter det så gick jag hem till min kompis Linnea och fika för hon fyllde år. ÅHHE sen så spelade vi fotboll en stund ute (två nudd som det heter xD). I dag så har jag bakat kokos kakor och dem blev jätte goda och i går så bakade jag kladd kaka . Men har inte tid att lägga upp den nu för strax ska jag till en kompis. Iallafall så kommer videon förhoppningsvis upp i morgon eller i helgen nån gång men nu byter vi ämne för det börjar säkert bli lite långtråkigt att läsa xD. Tänkte köra lite dagens hiss/diss.


                  HISS

Jag hissar att min lins har kommit för den har varit på lagning.

Hissar också att jag kan köra två träning pass nu onsdagar fotbolls träning och torsdagar dans.

Jag hissar också att jag ska börja på fridtidsklubben så slipper man åka hem direkt efter skolan.

Ja som ni ser så hissar jag rätt så mycket men nu kommer iallafall


                   Diss

Jag dissar att den kalla vintern har nästan kommit och vinterjackan tar över.

Jag dissar också att jag måste ha kortare naglar när jag håller på med mina linser anars blir linsen typ förstörd.

Jag dissar också att vi har fått mera hem läxor.

Det var dagens hiss diss men hoppas ni blir ganska nöjda ändå ha det bäst jag måste dra till min kompis nu.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards