jojjossida

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av johanna :) - 31 oktober 2011 20:48

Hej sötnosar, i dag har jag och mamma gått lång prumenad det var riktigt härligt att vara ute i friska luften  

sen så efter vi hade gått prumenaden så har jag tvättat garage-porten och den var ganska skitig så jag känade

50 kr villket passade bra eftersom i morn drar de i väg på bio med min kompis Linnea

och mormor ska vi träffa på stan så jag och Linnea ska väl shoppa lite kanske också först ska vi gå på resturang och ja de väl en toppen dag;).

Efter bio så ska jag och Linnea kanske gå på hockey vi får se dåe, juste i förra inlägget så sa ju jag att jag skulle på film-kväll hos en kompis det blev aldrig av för ja jag vet ej men det skulle iallafall vara hemma hos Linnea asså film-kvällen (hehe).


Innan jag och Linnea drar i väg till stan så tänkte jag faktist göra en smink video som ska komma upp till bloggen!   får man hoppas iallafall för jag tänkte göra en smink video eftersom jag ska sminka mig innan jag drar i väg.

Haha det blev ett långt inlägg om vad som kommer hända i morgon men så ni vet då så

kanske jag inte har tid för att blogga




  diss is me ni kanske tröttnar på alla mina gammla bilder men det ska förhoppningsvis komma flera! hej då<3

Av johanna :) - 31 oktober 2011 12:06


Hihi.. jag menar whay not?




   Hiss


att det är höstlov och att man får sovmorgon i stället för att höra en irriterande kolcka ;).

Hissar också att jag läser en ny blogg nu som man får jätte mycker hår/smink tips som heter beautyfreaks.blogg.se nånting (haha). Hissar också att jag ska på film-kväll hos en kompis i kväll. (hissar rätt så mycket men nu får ni se)



   Diss


Dissar att höstlovet bara är en vecka :( men det är ju ganska lång tid ändå.

Dissar också att de blir kallare ute nu när det är slutet på höstern och att man måste kanske köpa en tjockare/varmare jacka.


Det var min lilla hiss/diss men nu får ni ha det så bra så ska jag och mamma gå ut och gå en prumenad och i morgon kanske jag inte uppdraterar så bra eftersom jag och en kompis ska på bio och mormor ska också med för de är hon som typ bjuder xD men vi hörs kanske i kväll dåe

bye<3<3<3333

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards