jojjossida

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av johanna :) - 23 oktober 2011 17:55

Hejsan svejsan alla bloggläsare i dag äre söndag och det brukar jag kalla för cill dag eller det är nog mest lördagar tycker jag. Så jag har spelat fotboll med pappa och efter det så drog vi iväg till dollastor (stavning) och vi skulle kolla efter köks väggar för vi ska förhoppningsvis tapesera om. Jag köpte iallafall bara 2 saker en ldb dush-kräm och tuggumin. Nu ska jag iallafall gå och dusha och sen läsa lite i min bok som jag ska pressentera för klassen i morn ha det så bra

ciaoooooooo!!!!!     en lite bild på mig när jag gick i 5an.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards