jojjossida

Alla inlägg under december 2011

Av johanna :) - 22 december 2011 21:01

Hallå allihopa hur mårs det?

Själv är jag lite halvt förskyld typ.. To day har jag i varjefall varit hos min tremening och firat han för han fyller år i dag! xD ja.. har även tränat på danserna och sångerna.

Och det börjar närma sig jul så längtar gör jag   

det är väl inte så mycket mer som jag skulle skriva typ så vi hörs i något annat inlägg kanske ett video inlägg?

vem vet   hehe lite speciell smajlis?.. aja men jag kanske lägger in lite bilder/videos sen för jag har nämligen lånat my mathers kamera ;) så antingen blire senare i kväll eller i morgon

Hej då   

Av johanna :) - 21 december 2011 21:00

Tjena!  

I dag har jag varit på stan en liten stund.. jag var där med Linnea<3 och på bussen träffade vi Emily<33

och jag köpte bara en ögonfransböjare och en glass på McDonal´s och Linnea var ute mest efter kläder.. efter vi hade varit på stan så tränade vi på några juldanser som vi ska ha en liten jul show på fredag.. också så ska vi sjunga några låtar eller Linnea ska sjunga typ det mesta för hon vella det så jag ska vara med och sjunga Last Chritsmas :) så det blir nog kul! :D

Här är låten som vi ska sjunga tillsammans ;)

 

Ha det bäst så länge och nu ska jag klä granen och baka rischoklad :D


Av johanna :) - 20 december 2011 21:38

Entligen jullov säger jag bara .. i dag så hade vi skol avslutnig och vi hade en nobel middag som sexorna fixade

för hela mellanstadiet jobbar typ om Alfred nobel så vi hade en nobel middag som avslutning. Jag var även servitris och några andra tjejer till och alla såg typ lika dana ut för alla hade shorta och typ några hade slips.. jaa vi hade typ svart/vita kläder och det var nice.

Iallafall över till jullov nu och det innebär.. ledighet, kompisar, julafton, sovmorgon och ny år!

nu när jag ändå är ledig så ska jag upptratera mera iallafall försöka så mycket som möjligt när jag har tid.. I dag var jag med Julia föresten :D<33 och vi chillade mest pratade osv.. Men ha det så bra allihopa så ses vi i nästa inlägg! <3 


         Bye bye!!!<3<3

Av johanna :) - 18 december 2011 10:54

Hej allihopa asså jag måste har varit helt osmart som inte berätta inan min blogg döptes om till jojjossida

men så nu heter den hannaja igen!  men hoppas ni inte blir sura bah för jag inte skrev nånting om det så hoppas att det blir bra nu i varje fall.. i dag ska jag nog vara med Alice <33 det var ett tagsen vi sågs och i går var jag däremot och handla julklappar på stan som jag inte hade köpt en ända utav så det blev lite fynd.. det var nog allt jag skulle berätta om och snart är det julafton eller om typ en vecka.. men ha det så bra och God Jul i förskott hejdå! <33 

Av johanna :) - 12 december 2011 17:32

Hejsan snyggingar tänkte säga att ni får en länk på min blogg om jag får kanske lite mer läser eller ja typ.. Hehe xD.

Aja men ni fattar säkert vad jag menar, idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt

och nästa vecka blir det jul-lov längtar för då ska vi typ ha en nobel middag på skolan så det blir nog najs  men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om just nu för ni kanske inte tycker det är så kul att läsa vad jag har gjort/gör på dagen men kom gärna med förslag är ni snälla! ;D  

Bjuder iallafall på en bild när jag satt på en resutrang på Öland<3


Av johanna :) - 11 december 2011 16:13

Hej allihopa i dag är det söndag+tredje advent och jag har inte gjort så mycket bara gått en promenad och typ inget mer.. men nu ska jag iallafall gå och dansa lite för jag är typ skit trött men ska försöka bli lite piggare av dansen och sen blire lite advents firande med våra pepparkokor som bakades i går (dem blev skit goda) detta blev ett snabbt inlägg men jaja ses sen ha de bäst tjolla häst!  

Av johanna :) - 10 december 2011 20:52

Hello every body how are you? :D

hahah själv mår jag toppen ;D.. Den här dagen har varit awsome. Dagen började att jag vaknade på morgonen 8:30 (eller hade ställt klockan hehehh) men iallafall så åt jag frukost vid tv och kollade på julkalenden, efteråt så satt jag i mina linser fixade mig med smink och sånt.. sen kom Emily och då skulle ju vi till alborgen också hämtade vi Julia sen och vi hade jätte roligt på alborgen det gick väldigt bra till slut eller vi klarade dem mesta barnena på slutet , i varje fall så åka vi hem efter typ 4 timmar och då köpte jag julia tidingen på preem + ett tuggumi sen så gick jag och Emily hem och då käkade jag lunch och sen blev det peppakaks bakning för min faster brukar alltid göra egen pepparkaks deg så hon var hemma hos oss och det var najsigt att baka dett xD.

Jaah och sen så gick jag och tränade lite dans eller håller på att träna en egen men det var i varje fall min under bara dag! xD<33 och just nu så sitter jag vid datorn samtigt som jag skriver nogra ord till er.. men nu ska jagäta lite lördagsgodis men bjuder på en jul låt till er lyssna och njut vet jag! ;)   

Av johanna :) - 9 december 2011 16:51

Hej sötnosar! i dag är det fredag och det har varit skola som vanligt.

Efter skolan skulle egentligen jag och några till hem till Julia för att kolla på film   men tyvär blev det nästa fredag.

I morgon ska iallfall jag julia och Emily till alborgen och det ska bli jätte kul  och efter albogen ska jag baka peppakakor för första gågen i år.. I kväll ska jag iallafall kolla på idol finalen och jag hoppas Amanda vinner eller vad tycker mina söta läsare ;)) ?

jaa i varje fall så tänkte jag bara göra en lite uppdraterig som jag inte gjort på ett tag men det kan bero på skolan asså läxor, och nästa vecka är det läx fritt (skönt).

 Ni får ha det så bra så får vi se om nån uppdratering blir i morn..

Bye! <333

  

En liten bild på mig sen i somras typ ;D.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards