jojjossida

Alla inlägg under december 2011

Av johanna :) - 4 december 2011 18:26

Hej alla som läser min blogg!  

Nu har jag äntligen skffat en ny hedaer vad tycker ni?

KOMENTERA!   lite röda pupiller kan jag nog hålla med om men ändåe.

I dag har det iallfall varit en slapp dag och andra advents friande med hem gjorda lusse bullar och peppakakor, men inte hem gjorda peppakaor utan det ska vi göra nästa lördag yey :-)).

Nu är det slut på dansen för den här terrminen :( men det kommer nog bli kanske mer uppdratering om jag har blogglust.

Det var nog inte så mycker mer jag hade och skriva, men här bjuder jag på en normal bild och en lite onormalare... xD

   

Så här såg jag ut på iallafall nästan på min dans avslutning.

  

Och denna bilden är ju lite speciell som ni ser xD...

Av johanna :) - 2 december 2011 18:50

Äntligen fredag! :D idag var jag iallfall i skolan och vi hade engelska-glosförhör också hade vi mest pyssel på hela dagen :).

Efter skolan så gick jag och Julia hem nästan drirekt typ och när jag kom hem så lyssna jag på min ljud-bok som heter dåranas ö (tror jag har nämt den boken tidigare i nåt inlägg för er)

den är jätt bra och spännande tycker jag  

och nu väntar jag på tills mamma & pappa kommer hem med max-hamburgare mat snart för jag är väldigt hungrig.

Men ni får ha det så bra så kanske jag inte bloggar i morn förns på kvällen för jag har dans-avslutning berättar mer då

Bye   

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards