jojjossida

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av johanna :) - 13 augusti 2011 14:09

 Hej på er i dag har vi haft fotbolls match men

jag kommer inte kunna blogga så mycket i dag för

snart ska jag till några vänner och hälsa på sen så

i kväll ska  

några vänner komma till oss

och då ska vi grilla och i dag skulle jag och familjen

på fridrotts sm men det ska vi göra i morgon och jag vill gärna kunna vara

med min bästis Julia det var ganska längesen vi sågs

men det lär nog bli på måndag så ja

jag är lite upptagen just nu som ni kanske märker

eller ja kommer att vara

men ha det bra så länge jag bjuder också på en bild.

  

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards