jojjossida

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av johanna :) - 17 augusti 2011 12:01

Hejsan svejsan på er xD. I början av min blogg asså när jag börja blogga då skrev ju jag recept på typ bakelser och så jag tänkte börja lite mer med det.

Alltid när jag får min julia tidning så står det alltid något recept så jag kanske kan skriva av i från de.

Så det ska jag börja skriva lite mer om också kanske i vissa inlägg blir det roliga historier och mer tävlingar kanske jag börjar med och dagens låt och lite sånt där kul.  

Vad sägs om det :)?

och det är ingen som är med i tävlingen oavsätt om ni käner mig får ni vara med ja mena ni vinner ju en önske vidio så snälla va med ni kan ju iallafall chansa vissa gånger det behöver inte vara rätt på allt så snälla var med.

I dag blire Emily och Julia asså vi ska vara i dag tror ja ha det så bra jag längtar till på torsdag asså nästa för då börjar min dans och då ska jag och mina bästisar dansa disco dans (nice). Men ha det så bra också får jag väl hoppas på att ni är med i tävlingen.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards