jojjossida

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av johanna :) - 15 augusti 2011 18:52

Hej på er alla bloggläsare i dag har jag varit med mina bästisar.

Först på morgonen var jag med Emily sen var vi med varandra hela dan sen gick vi en prumenad och då träffade vi Julia så då gick vi hem till hon och ja det här var min dag kan man väl säga.

Iallafall så var det inte det ämmne vi skulle köra xD.

Jag kommer göra en tävling här i bloggen och det går ut på att ni ska gissa på 5 fråger som jag ska skriva ni kanske också redan vet då men det man vinner är en önskte vidio ni svara på frågorna i en komentar helst i det här inlägget.

Frågorna

1: villka sporter går jag på?

2: har jag något syskon i så fall vad?

3: hur många år är jag?

4: vad har jag för mobil?

5: vad heter mina linser som jag har?

Om det är ingen som svarar rätt på nån fråga kommer jag att låta ut en vinnare eller den som svarat rätt på det mästa rätt   :).

Hoppas ni kommer att vara med hej då  

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards