jojjossida

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

Onsdag!

Av johanna :) - 4 april 2012 18:28

Hejsan hoppsan!

I dag var det skola som vanligt och vi hade först Franska, ep (engenplanering), so också dubbla pass med ep

(tror jag att det var)   

Men iallafall det kanske inte var så intressant för er.. men i morgon så är det ivarjefall sista skoladagen innan påsklovet. På påsklovet så ska jag ivarjefall gå på stan med mina vänner och jag vill gärna shoppa lite kläder.

Jag kommer även fylla år på söndag så då får vi se om jag får lite mer pengar till kläder och sånt.

Jag kommer ju inte få en systemkamra som jag hoppades på... men däremot en cykel kommer jag att få som jag redan vet också får vi se vad det mer blir.

Just nu så ska jag nog ta och måla mina naglar i någon cool färg. Men jag vet inte riktigt vad för färg så ni får ta och rösta och rösta helst nu!   

        

Villken tycker ni jag ska ha?

komentera!

Puss!

 
 
Sofie

Sofie

4 april 2012 20:11

Titta gärna in på min blogg! :D

http://zofiie.bloggplatsen.se

johanna :)

4 april 2012 20:29

Okej men jag ville häldre att du skulle röstat på mina nagellack men tack för din komentar jag ska kolla in din blogg och fortsätt gärna att kika in min blogg är du gulling
kram!

 
Lisa ajax

Lisa ajax

4 april 2012 20:33

hej har du bh vad haru för storlek ?

http://lisaajax.blogg.se

johanna :)

4 april 2012 20:44

Hej Julia jag vet att det är du som spelar Lisa gumman :)
Ja jag har bh och har storlek 65A 65B ELLER 70A Det beror på villken affär typ ;D.

 
Julle fixar allt!

Julle fixar allt!

4 april 2012 20:35

Blåa ! jag vet att jag är bäst! :)

http://www.jjuliiiiia.blogg.se

johanna :)

4 april 2012 20:50

Okej Julle du tar vi Blå! :D

 
Orange

Orange

4 april 2012 20:43

Hej jag heter oranga och eftersom röd är närmast så blire röd för mig, skicka gärna på posten är du snäll, i vallentuna..

med vänliga hälsningar Oranga

http://orange.blogg.se

johanna :)

4 april 2012 20:47

Hej Orange!
okej blå får det bli ;).

 
Ingen bild

cornelia

4 april 2012 20:47

Hej johanna, de är jag Cornelia!! de var längesen vi va kan du vara med mig på påsklovet.?

johanna :)

4 april 2012 20:49

Hej Cornelia! Ja det skulle vi kanske kunna!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna :) - 10 augusti 2012 17:38

Hej på er nu har jag skaffat en ny blogg på devote.se http://jjjohannaaaa.devote.se/ http://jjjohannaaaa.devote.se/ http://jjjohannaaaa.devote.se/ ni kan forsätta följa mig där! Puss! ...

Av johanna :) - 31 juli 2012 23:26


Tja tja bloggen hur mår ni? <3 Själv mår jag super!    I dag var jag och mina skottska vänner som bor hos mina grannar nu då och badade. Nu tänker väl ni bada när de var så dåligt väder men först när vi kom dit så var de bara målnigt men sen...

Av johanna :) - 27 juli 2012 23:56


Hej bloggläsarna! Jag har varit och badat i dag med Anna och Matilda och de var jätte kul!    Det var 19 grader i vattnet och väldigt varmt på land så man torkade sig direkt av solen efter att man hade gått upp från badet. Vi plockade även lite...

Av johanna :) - 26 juli 2012 15:37


Tjobre bloggläsare!    Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har egnat min tid till sol och bad såklart när de är sommar. I går var jag men min kusin på stan och hade verkligen jätte kul! Vi var där ända till klockan 12 på d...

Av johanna :) - 26 juli 2012 15:17

Hey, I just met you.   And this is crazy   But here´s my number   So call me mayby?   Haha lite fail bilder men jaja ;). Bye :).   ...

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards