jojjossida

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av johanna :) - 5 februari 2012 18:06

Hej alla! :) i dag har det varit en mest slapp dag en söndag helt enkelt har varit i pulka baken bara typ inget speciellt.. nu väntar snart skolstarten igen vi har nationella prov på onstdag så hoppas jag fixar det.. eller det är ju klart!  

I går kväll så kollade jag även på melodifestevalen jag tyckte det var rätt låt som gick vidare iallafall Loreen eller vad hon hette hennes låt var jätte bra!


Men i det här inlägget tänkte jag tipsa er om några produkter jag använder som jag tycker är jätte bra, här får ni bilder på dem och lite kretik! ;)

 

Den här underbara jordgubbs krämen fårn the body shop!

Älskar att smörja in mig med denna efter jag har dushat man känner sig så ren och frech ;D.

 

Det här solpudret använder jag nu för oftast på vintern så prukar jag känna mig lite bleck än på sommaren är man ju fint sol brun. Så det här pudret kan jag tipsa er om det finns att köpa på the body shop jätte bra märke dessutom.

 

Denna hudsalvan är väldigt bra om man är torr i huden så ska man smörja in sig med den där vet inte vart den kommer i från.

 

Ett jätte bra läppbalsam från apotecket läpparna blir väldigt mjuka.

 

Till sisst den här nya jätte bra shampot från paris nånting.. XD men det är ivarjefall jätte bra tycker jag.

Hoppas ni fick något bra tips att välja mellan eller så ha det så bra!      

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards