jojjossida

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av johanna :) - 12 februari 2012 10:41

Hej alla söta!

Jag har inte bloggat på två dagar typ men i går så var jag iallafall på stan och köpte lite saker (bilder kommer senare i något inlägg).

Efter jag hade varit på stan så fick jag så fruktansvärt ont i halsen så jag kunnde knappt svälja maten.. men det har gått över nu nästan iallafall för i dag har jag nästan tappat min röst.


Hur som helst i dag blir det nog en blogg dag kanske kommer bli skapligt många inlägg i dag  

I går var det melodifestivalen och jag tyckte Ulrik munter var hur bra som helst hans låt var jätte bra eller vem tyckte ni var bra? ;)

  På tisdag fyller även min blogg år stort grattis till den i förväg.. aja den får bli ännu mer grattad på tisdag här kommer dagens låt!

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards