jojjossida

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av johanna :) - 14 februari 2012 17:46

Hej allihopa   

I dag är det alla hjärtans dag och det betyder att för exakt 1 år sedan i dag skaffade jag bloggen så ett stort grattis till den!    

Iallafall 1 år har den fyllt och jag har gjort 364 inlägg på det här året.. haha jag mins hur bloggen såg ut från början xD.

Ivarjefall så bjuder jag på några bilder och vissa bilder är ifrån det som jag shoppade i lördag ;).

 

Ett jätte fint turkost nagelak från hm.

 

Så här blev resulltate när jag målade.

 

Fjäderhörhängen från Glitter.

 

Den här fondation fick jag av mamma från maybelline.

 

Köpte ett par skin leggings från Ginatricot för 99 kr.

 

Till sisst fick det bli hårnålar från Glitter.

Här kommer ett grattis kort som jag skrev nyss (hihi)..

 

Och i går så bakade jag semlor men dem har jag tyvär ingen bild på men jag bakade och hallon gråttor och dem blev jätte goda!

Prova gärna det här receptet ni också!

Jag kan lägga in receptet på bloggen!

 

Men ha en forsatt bra alla hjärtans dag  <3

 Så får vi hoppas att bloggen fortsätter ett tag till!

och glöm inte att anmäl er till VECKANS BLOGG! <33

Puss! hejdå<3

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards