jojjossida

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av johanna :) - 17 februari 2011 20:51

Hej på er i dag hann jag bara skriva ett inlägg men nu skriver jag ett till kl är 21,00 snart. Och i morn har min brosa sagt att han lovade att jag skulle få fixa bilder till bloggen nice  . Jag har typ gjort no läxa nu som är till i morn . Och i morn är det sissta dagen i skolan  innan helgen och då ska vi ha so och no och klassråd.  Imorgon kommer jag ju lägga ut bilder också kommer jag skriva ett recept på kokos kakor. Men nu ska jag äta hallon muffins innan jag ska läsa ha de bäst /Johanna.

Av johanna :) - 17 februari 2011 16:58

Hej bloggen idag har jag varit på helsosentralen =(. Men det var bara för jag hade eksem vid kinden. Men hursomhelst hoppas ni har sätt mitt inlägg på youtube och jag tänkte att ni skulle få fråga frågor till mig om t.ex vad är mitt favorit djur också vidare=). Och jag hann inte göra ett inlägg när jag kom hem från skolan för vi skulle direkt till helsosentralen och sen till farmor. Fast nu hade jag inte så mycket mer att säga men just nu ska jag nog logga in på msn eller nåt men ha de så bra /Johanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards