jojjossida

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av johanna :) - 18 februari 2011 21:24

Hej på er nu har jag ätit tackos med mamma och min brosa för pappa är med sina jobba kompisar i kväll. Och nu har vi kollat på let´s dence och ätit lite godis. I alla fall jag såg på ett program på svtb och det heter fredag kväll med Malin, alla kanske inte har sätt det men det har jag. Och där sa hon villka som kommer delta i morgon i melodifestevalen så jag tänkte säga några nu. Linda sundblad och Erik saade och Shirley clamp. Resten vet jag inte och en sak till har ni flera frågor fråga på bara  /Johanna.

Av johanna :) - 18 februari 2011 15:29

   Här kommer jag i fin kläder =)

Av johanna :) - 18 februari 2011 15:18

   Här är jag när jag var mindre och hade uppsatt hår ful va?

Av johanna :) - 18 februari 2011 14:57

Du behöver 2 ägg 50 gram smör 1,05 dl strösocker 2 dl kokos och du börjar med äggen och knäcker dem du ska inte smällta smöret lägg i de o smällta smöret sen rör om sen ta i sockret och sisst kokosen rör i hop allt sätt ungen på 175 grader och ha kokos kakorna i 10 minuter i ungen . Lycka till   /Johanna.

Av johanna :) - 18 februari 2011 13:50

Hej alla nu har jag kommit hem från skolan idag slutade vi kl 13,00. Och i dag ska jag basta med min kompis Linnea. Och I kväll blir det myss med familjen med let´s dence och godis och tackos. Och idag ska jag ju lägga ut bilder min brosa har inte kommit hem ännu. Nu ska jag nog göra smodih och kanske baka kokos kakor. Jag har ett recept på kokos kakor men inte på smodhi. Men nu skriver jag ett inlägg  om kokos kakorna =) juste min bästis blogg är www.juliiiiia.bloggplatsen.se kolla in den och min /Johanna.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards