jojjossida

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av johanna :) - 27 februari 2011 18:34

   Hej bloggen nu har jag varit med en kompis som heter Cornelia. Och jag har typ sminkat hon också har vi varit ute också har vi ätit kladd kaka. Men nu har hon åkt hem så snart är klockan 19,00 och då ska jag se på bull dog och kl 20,00 ska jag se på solsidan och snart ska jag äta. Ja det var väl allt tror jag men om ni inte gillar min blogg så sej till om jag ska ändra på nånting för jag vill gärna ha ganska många läsare ha de bra /Johanna.

Av johanna :) - 27 februari 2011 12:05

   Hej bloggen idag vaknade jag kl 10,30 (sent) det var för jag somnade kanske kl 1,00 i går. Och här är en bild på mig och mina bästisar när vi skulle till dansen förr dem syns inte så bra (hehe). I dag tror jag nog att jag ska basta eller nåt och senare i dag blir det solsidan c(= ja juste jag vill ha mera bloggläsare jag har bara 5 stycken nu men dom känner jag. Det var nog allt ha det bra många kramar

                                         /Johanna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards