jojjossida

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av johanna :) - 25 februari 2011 21:49

Hejsan bloggen nu är jag ganska trött efter att jag har varit på party. Det vi gjort de var typ dansstop och sanning eller konka och nån himla ballong lek. I alle fall nu ska jag läsa igenom julia tidning hon finns också på facebook asså själva tidnigen. Och där kan man få reda på när alla tidningar kommer, det var ett bra sätt smart tycker ja. Hursom helst i morgon vet ju ni vad som jag kommer göra men nu tror jag nog att jag ska läsa lite julia men ha de bra /Johanna.

Av johanna :) - 25 februari 2011 13:32

Hej bloggen i dag har vi haft friluffsdag helt slut. Och nu har jag ont i huve. Men senare så ska jag göra ett vidio inlägg på youtube och betätta vad jag ska göra i helgen. Men nu har jag ont i huve så jag ska nog snart vila kram/Johanna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards