jojjossida

Alla inlägg under februari 2011

Av johanna :) - 21 februari 2011 19:03

Hej alla bloggläsare just nu har jag läst mina bästisars blogg och dem skrev att dem hade jätte roligt när jag hade gått=(. Asså självklart ska dem få ha roligt men jag bara kännde att de kanske beror på att jag inte är rolig. Iallefall snart blir det mat och sen blir det familjen anorlunda kl 20,00. Just nu har jag gjort lite av engelskan och ritat mig Emily och Julia vi ses/Johanna.

Av johanna :) - 21 februari 2011 17:12

Hej blogg nu har det gåt en vecka sen jag började blogga och jag har gjort 23 inlägg på en vecka, så de är bara kolla på. Just nu gör jag typ läxor   det är engelska läxa. Jag hann inte blogga tidigare i dag för jag var hemma hos min bästis Julia och min bästis Emily var också där. Just nu ska jag kanske rita mig Emily och Julia för jag har gjort en självprotrets bok om oss. Jag kanske kan visa den sen jag har inte så mycket mer jag ville säga eller jo i morgon ska jag på dans ha det bäst/Johanna.

Av johanna :) - 20 februari 2011 18:55

 Hej bloggen om en timme börjar solsidan. Och just nu så lysnar jag på Lisa ajax när hon sjunger på youtube, hon sjunger jätte bra hon har också en blogg som heter www.lisaajax.blogg.se. Nu har jag gjort ett inlägg på youtube och där visar jag mina manga täckningar. Just nu är farmor här och min faster. Juste min bästis blogg är www.juliiiiia.bloggplatsen.se. Just nu ska jag någ gå in på glosboken.se och habboville.se men ni får ha det så bra många kramar/Johanna  .

Av johanna :) - 20 februari 2011 13:11

  

Av johanna :) - 20 februari 2011 12:07

Hej alla i dag är det söndag jag somnade 00,30 i går kväll. Det var as roligt på festen ialle fall  i dag är det bara en vanlig slapp dag (tror jag). Jag har kollat på melodifstenvalen reprisen. Just nu kanske jag ska rita en till manga jag kanske kan visa sen på en bild eller så. I dag kommer det kanske vara en blogg dag men just nu hade jag inte så mycket mera att säga ha det så bra /Johanna.

Av johanna :) - 20 februari 2011 00:03

Hej på er det var jätte roligt att gå på festen. Några från uddans kom dit och uppträda. Nu är klockan lite över 12 tur att det är sov morgon i morgon. Ialle fall jag fick en hårsprej och lite smot och gott när jag skulle åka hem, så jag ska ha hårspejen i skolan på måndag. Och även på måndag ska jag ha min tunnika som jag har lika dant som mina bästisar har. Nu orkar jag inte blogga mera jag ska sova nu god natt  /Johanna.

Av johanna :) - 19 februari 2011 16:16

Hej kl 18,00 ska jag på fest det är en tjej som heter Mathilda som håller i det och hon är 2 år äldre än mig. Men jag vet inte riktigt villken tröja jag ska ha jag vet bara att jag ska ha mina skintajts. Det är svart och vit tema, jag har typ inga vita tröjor =(. Festen håller på ett tag så jag kanske kommer hem till melodifestevalen anars ska mamma spela in det. Men nu måste jag fixa mig till festen ha det så bra/Johanna.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards