jojjossida

Alla inlägg den 3 september 2011

Av johanna :) - 3 september 2011 19:26

Hellu i morse när jag vakna hade jag jätte ont i magen p; sen efter tre timmar asså klockan 12 så mådde jag bättre men inte tillräckligt bra för att kunna vara med på matchen som var i dag :( vi hade fotbolls match i dag men jag kunnde ju inte vara med på grund av de iallafall så sen efter timme så var jag med Emily och vi gjorde inte så mycket mest bara prata och gick runt.

Och nu kan jag inte vara med nån för jag är hängig i krppen men kommer förhoppningsvis bli piggare tills i morn för då ska jag till min kusin hon fyller 1 år :) så jag ska göra ett grattis kort till hon också ska hon få ett armband som mamma har köpt. Och jag tänkte skriva att jag kommer lägga ner mer tid på skolan när jag får läxor för att jag vill satsa på att få bra betyg som vi kommer få sen och jag har märkt att när jag ska läger in video eller bilder så tar det lite tid i bland så jag ska försöka att bli bättre på att göra mer videos eller ja när jag har tid för jag tycker min blogg är lite tråkig tycker jag själv haha aja men ni får ha en  bra lördag kväll<333 här får ni höra på dagens låt xD bye<3.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards