jojjossida

Alla inlägg den 30 september 2011

Av johanna :) - 30 september 2011 22:46

Hello där   Nu har jag varit på disco med Julia och några till från klassen var också där . Vi var med i en dans tävling jag och Julia och vi vann men vi fick dela på första pris med det andra dans paret. Vi dansade typ jätte mycket och vi hade jätte kul :). Sen när vi cyklade hem klockan 21,30 och vi cykla dit klockan 17,40 så när vi cykla hem så var det typ mörkt och det vara bara Julia som hade lyse på sin cykle så jag syndes nog dock så bra . Men nu ska jag väl inte göra så mycket mer resten av kvällen tror att jag ska läsa eller lyssna på music en stund men aja hörs av i morn bye    

Av johanna :) - 30 september 2011 13:56

Hejsan! i dag i skolan gick vi till klockan 13,00 som vi brukar göra på fredagar och vi hade inte så många ämnen heller (orkar inte skriva vilka).

Men iallafall så bästemmde jag och Julia att vi skulle gå på disco i kväll och det blir nog nice . Nu så gör jag inte så mycket bara sitter vid datan och kom typ hem nyss eller för en halv timme sen kanske från skolan. Så jag har väl inget mer att säga bärettar mer sen i kväll vad vi gjorde på discot eller så bärettar jag i morn! .

  Haha önskar min en kamera så det blir bättre bilder + att när jag pratar i videona så blir det bättre ljud också om jag skaffar mig en kamra! xD.  

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards