jojjossida

Alla inlägg den 7 september 2011

Av johanna :) - 7 september 2011 15:36

Asså det är nått fel på min mobil jag kan tydligen inte ladda upp videosarna på datan men jaa nog data exspert fattar nog hur man gör.

Iallafall (haha xD) amen i dag i skolan hade vi språk och vi provade på Franska och nästa vecka ska vi brova på Tyska och veckan där på blire Spanska. Franska ska jag välja tror jag eller Spanska eller kanske Tyska     .

I går fick jag min julia-tidning ni som läser min blogg har nog fattat att jag älskar typ den tidningen och då har ni rätt xD.

I kväll har jag fotbolls träning och i morgon har jag dans och fotbolls träning igen och jag måste träna på dansstegen som dem stitter bra hahhah xD.

Såg ni på idol i går elektro-pop (haha). Det blir väl mera uppdratering senare men ha det så bra så länge bye<3.

 

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards