jojjossida

Alla inlägg den 21 september 2011

Av johanna :) - 21 september 2011 16:41



Frågestund   

Nu kommer det bli frågestund här i bloggen det betyder att ni ställer frågor till mig i det här inlägget i en komentar så kanske jag svarar i en video eller i text så fråga på nu jag svarar på allt.




Av johanna :) - 21 september 2011 15:29

Tjena bloggen i dag i skolan sissta timmen asså så var vi vid en sjö och gick tips runda letade efter småkryp och håvade i vattnet efter vatten djur.

Och jag och min grupp vi hittade nån himla mask av nåt slag typ  aa jag mins ej vad den kallades eller heter.

Jaa och vi har gått ganska mycket i dag också och + att jag har fotbollsträning i kväll  tur att jag inte har träningsverk xD.

Det här blir nog inte så långt inlägg tror jag för jag vet inte vad jag ska skriva nå mera så eller nu ska jag ta och läsa min julia-tidning och några låtar bjuder jag också på  .

 

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards