jojjossida

Alla inlägg den 13 september 2011

Av johanna :) - 13 september 2011 19:10

Tjenare alla bloggläsare   nu har jag varit med Julia och vi bakade jag fixade hennes naglar och vi hann inte så mycket för vi hade typ ganska svårt att välja villket recept vi skulle köra på  .

Men iallafall vi gjorde en video och vi kanske lägger in den till bloggen.

Snart så börjar idol om ungefär 45 minuter och vi har inte ätit midda än men det blir väl snart ;).

Jag ska kolla in min omrästing och kolla vad ni har röstat ni som inte har röstat gör det.

Jag fick nyss en fråga och då var det en som ville att jag skulle länka till hennes blogg och jag själv tycker att det har blivit lite överdrivet med bloggar där så asså det är ganska många som frågar mig det så nja jag tror det blir en länkning om man vinner nån tävling i bloggen asså om jag kommer ha någon. men jag kan länka i det här inlägget

 www.julllia.bloggplatsen.se kolla in den   
  

ag skulle inte skriva så mycket mer tror jag eller juste i morgon ska jag och Emily Julia dansträna och sena har jag fotbolls träning så då kommer det inte bli så bra uppdratering och jag ska verkligen börja med lite roligare saker i bloggen om ni är vänliga att klicka in i omröstningen och skriva en komentar vad ni vill se mer av hejdå   

Av johanna :) - 13 september 2011 15:24

Hej på er! :) just nu är jag med Julia min bästis xD<3 vi ska baka kanske och vi kollar på recept men hittar typ ingenting har ni nån komentar om recept så skriv direkt xD.

Jag kommer kanske göra en video i dag :D senare isåfall tror jag eftersom jag är med Julia xD. I dag i skolan så hade vi matte, engelska, rast, musik, ep, lunch (pizza), rast , elevensval, ep, sen slutade vi ja det var en ganska snabb dag men ändå lite rolig xD.

I morgon har vi språk val och vi ska prova på Tyska xD.

Nu kom vi på att vi kan göra en video till bloggen tillsamans asså hon lägger in den på sin blogg .) och jag på min blogg :) men ha det så bra så länge så hörs vi väl senare

bye bye<3.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards