jojjossida

Alla inlägg den 1 april 2011

Av johanna :) - 1 april 2011 19:44

HEJSEJS snart ska jag äta middag och snart är det talang

och nu måste jag fråga min brosa vad det är för fel med bilderna.

Jag tänkte ju visa dagens outfit. Jag ska fråga om han kan tänka sig att hjälpa nej nej nej det kan han inte han är så jäkla dryg och han vill för fan inte sa han men. Kanske efter maten vi får se åååhh jag vill det nu . Han är så jävla latt ha det bäst. Juste jag skulle inte få en i pone 4 den var ett april skämt hej då.

Av johanna :) - 1 april 2011 16:29

Tjena bloggen nu har jag och Emily spelat fotboll men jag tog inga bilder för Emily ville tydligen inte det. Men allafall så längtar jag tills Henrik kommer

för han är jätte bra på engelska fast mamman Sabine

hon är född i Sverige men hon kan allt Engelska men pappan bor inte med hon och han är engelsk.

Men jag har liksom inget att göra nu jag kanske kommer blogga ganska mycket vi får se och jag längtar tills i kväll för då är det talang 2011 =). Ni kanske har sett på solsidan nån gång hehe i allafall kommer det en bild nu på Anna och Annas mamma.

Ha det så jätte bra så länge men annatigen så kanske jag

gör en vidio i morgon eller i kväll men somsagt ni får hålla utkik.

BYE BYE  



Av johanna :) - 1 april 2011 13:33

Hej alla sötnosar :) har ni lurras nåt i dag än? haha det kommer jag kanske göra sen. I dag i skolan slutade vi kl 13,00 och om 40 minuter så vill Emily träna fotboll med mig. För hon kanske ska börja villket jag tycker är bra =) så det kommer bli i dag. Och killen från Skottland ni vet han heter Henrik så ni vet och mamman heter Sabine fast dom kommer i natt så jag träffar nog dom i morgon. I dag i skolan var det eller det regnade och vi bussade eller snarrare några andra tjejer i våran klass knött i hop alla killarnas sko snören. Och sen kanske mina klass kompisa inte vill att jag ska skriva vad som hände sen. Aja nu har jag ätit en jätte god glass mins ej vad den heter men den är iallafall skit god. Och föresten så kommer jag nog ta med mig mobilen och knäppa lite bilder när jag och Emily spelar fotboll och vi kommer även köra lite vatten krig (skojigt). Men nu måste jag fixa mig till våran lilla träning och juste jag fyller år om en vecka också i dag får jag en i phon 4 (jippi) bye bye.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards