jojjossida

Alla inlägg den 22 april 2011

Av johanna :) - 22 april 2011 15:31

Hej nu har jag en till blogg asså det är en beautyblogg www.johannasbeautyblogg.bloggplatsen.se heter den=). Men såklart har jag också kvar den här men det här kommer bara vara där jag skriver vad jag gör och har gjort på dagen. Så då vet ni att jag har två bloggar ha det bäst.

Av johanna :) - 22 april 2011 13:40

Hej alla bloggare ja Cornelia har ju sovit här det blev liksom väldigt snabbt bestämmt i går. Iallafall Julia har fått väldigt många nya bloggläsare (grattis julia) hon är så himla duktig på komma på saker till hennes blogg och i dag vet jag inte vad som kommer hända. Jag fick lite påsk ägg igår också nu plingar nån på. Det var Iris hon går inte att stopa =/. Iallafall jag kommer göra några mera roliga inlägg idag. A så nu är du Iris här hon är både jobbig och dryg. Men men jag får väl tåla det kommer kanske en vidio senare men vi höres av hej då!

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards