jojjossida

Alla inlägg den 30 april 2011

Av johanna :) - 30 april 2011 15:31

I dag så har jag ju haft fotbolls cup. Och första martchen vi spelade den blev det 0-0 och andra med det 2-0 till oss=) och sissta var ju final och du vann vi med 2-0. Vi fick en guld pokal =D. Andra martchen var ganska länge 1-0 och sen när det var 2 minuter kvar då så skjöt jag en hörna och då en som heter Emelie gjorde målet då så det blev 2-0 nice vi äger. Iallafall i kväll kanske jag ska sova i tällt och nu har jag bara mjukisar och ett linne på mig så jag ska byta om till snygg kläder strax och sminka mig. Min vidio jag sa att jag skulle lägga ut här asså jag var ute hela dan i går så det blev aldrig. Men jag tror den kommer i dag men asså jag har gjort den men inte lagt ut den på datan ännu. Ha det bäst så länge hej då!

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards