jojjossida

Alla inlägg den 8 april 2011

Av johanna :) - 8 april 2011 22:53

Hej alla läsare i dag har jag haft en födelsedag som ni vet. Jag hade tänkt att jag ska ta kort på allting men det kommer bli väldigt många bilder så jag knäpper i morgon. Nu så har jag sätt på min bästis Julias blogg och hon har köpt en I pod i dag. Jag vet att om ni gillar läsa bloggar så brukar jag läsa väldigt många bloggar jag kan skriva några länkar. Min bästis Julias blogg är www.juliiiiia.bloggplatsen.se . Min barn idols blogg är www.lisaajax.blogg.se  . www.klarakarrmansang.blogg.se hon sjunger också bra. www.adada.blogg.se. www.lindasbeautysee.blogg.se. www.Elinsbeautyblogg.blogg.se. Det var dem jag bruka läsa i bland hej då i morn kommar alla bilder på presenterna.  

Av johanna :) - 8 april 2011 13:49

              Hej alla läsare i dag är ju jag 12 eftersom jag har fyllt=). Ändå så i morse kl 06,30 kom mamma och pappa in i mitt rum och sjöng ja må ho leva. Och jag fick min hcd mobil också fick jag en påse med massa dushkrämer ock¨så fick jag 5 par strumper och en jätte fin tishort från Henrik med puffarmar. Jag kommer ju göra en vidio lite senare när jag har gjort mig i ordning tills alla gästerna kommer. Men här får ni se några bilder från de jag fick i morse.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards