jojjossida

Alla inlägg den 7 april 2011

Av johanna :) - 7 april 2011 19:40

Jippi nu har jag fått en htc i stället för en I pod

men det som är dåligt det är

att jag redan vet.

Och i går åkte Henrik hem till Skottland =( vi har haft väldigt kul i hop.

Egentiligen så skulle jag fotbollsträna men vi kom hem för sent

så det blev ej så.

Jag ser fram emot i morgon och jag kanske ska ta med mig

htc mobilen till skolan.

Ha det så jätte bra så ses vi i morgon.

Här bjuder jag en bild på mig själv.  

Av johanna :) - 7 april 2011 16:32

Hej alla bloggare i dag var ju jag i skolan och vi hade ju sim prov men i dag hade vi liv räddning. A också hade vi massa andra ämnen men i allefall i går var jag och Julia min mamma och pappa i valbo och letade efter i pod men dem tycker att det är för dyrt asså inte Julia men mamma / pappa tycker det. Så i stället snart så ska vi åka igen till valbo för mamma sa att jag kunnde kanske få en mobil i stället=). Med abonomang och sånt för jag fyller ju år i morn som ni kanske vet. Och i morn när jag kommer hem från skolan ska jag ju blogga och göra en vidio där jag visar vad jag ska ha på kalaset =). Och nu så har jag pysslat lite jag kan ta kort på ett halsband om ni vill det det <3. Här är det kommer kanske ha på mig det i morn ha det så jätte jätte bra /Johanna.  Så här pirrig kanske jag blir i morgon.  

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards