jojjossida

Alla inlägg den 23 april 2011

Av johanna :) - 23 april 2011 17:31

Nu har min mormor och morfar kommit hit och snart så ska vi äta påsk middag. Jag har också sminkat mig och gjort mig i ordning med klädsen. Jag tog mina pizz örhängen dem är guldiga och mormor hon sa men hjälpa villka stora örhängen (haha). Aja men efter i kväll asså då ska jag kolla klart på en film och nu tänkte jag visa outfiten jag har på mig nu i kväll. Och juste snart ska jag måla ägg.         Tjöjan från cj disco läggings från nånting;). Glad påsk på er!

Av johanna :) - 23 april 2011 11:59

1, Varför heter din blogg hannaja?

svar. För att jag skulle ha hetat Hanna när jag var liten men istället blev det Johanna så det blir en blandning av det hela.

2, Går du på dans? och var dansar du för danser?

svar. Jag går på dans och jag danar street dance.

3, Din favorit färg?

svar. Turkos,svart.

4 Läser du nåns känndis blogg?

svar. Jag läser i bland Alicksvenssons blogg och i bland blondinbellas.

5 Visst har du mycket pyssel i dit rum? och i så fall kan du göra en pyssel vidio nån gång?

svar. Ja jag har mycket pyssel i mitt rum och jag skulle kunna göra en vidio.

6 Vad använder du för smink i skolan?

svar. Typ bara mascara och i bland leppglans.

7 Går du på nån sport?

svar. Ja jag går på street dance fotboll och fridrott.

8 Du sjöng i nån vidio förr du skulle passa till låten det vackraste jag vet tycker du det?

svar. Jag har faktisk träna på den låten så ja det skulle nog passa mig gör kanske nån vidio om den också.

9 Vem är din idiol

svar. Jag har många men jag tycker miley cures är bra.

10 Hur många är ni i eran familj?

svar. 4 stycken jag min mamma pappa och brosa.

Av johanna :) - 23 april 2011 10:28

Hej alla bloggläsare asså jag gjorde en blogg i går ni vet johannasbeautyblogg men jag kännde att jag tar bort den för jag tycker det blir nog bäst att jag har bara en blogg. Iallafall nu på morgonen har jag kollat på jätte många bloggar det har gått jätte bra för Julia och henes blogg asså hon har fått många nya läsare. Jag sa ju att jag skulle göra några andra roliga inlägg i går men dem kommer efter jag har ätit frukost. Nu får ni ha det bäst så länge

kram!

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards