jojjossida

Alla inlägg den 9 april 2011

Av johanna :) - 9 april 2011 19:32

Hej hej jag har varit ute mest i dag och lek med Linnea också har jag fixat lite med min presenter. Linnea krusade sen mitt hår det blev väldigt bra tycker jag. Juste nu kom jag på jag har kollat på Julias blogg och där skrev hon att hon hade gjort matte läxan och i morgon ska jag till valbo för vi har fotbolls cup. Så då kommer det inte bli så många uppdrateringar fast den börjar ju halv 3 så det är lugnt. Snart ska jag kolla på körslaget med familjen också nu ska vi äta middag.  

Av johanna :) - 9 april 2011 10:27

Hejsan i dag vaknade jag ganska sent 10,10 men det var inte så jätte konstigt på grund av att jag gick och la mig vid 12 i går. Min vidio som ni vet att jag gjorde den blev inte så jätte bra då för jag var ganska stressad precis när jag skulle göra den så kom Iris en lite buss unge som jag bor granne med. Men det blev iallefall en vidio jag hållde på med min mobil en stund i går jag hållde på att blogga med den men asså det vart lite kronglit nu när jag har tatch och inte är vann. Just nu är jag ganska trött och jag orkar inte knäppa kort på allting nu då men jag har inte ätit nån frukost än så det ska jag göra inan. Antingen så kanske jag kan filma med min mobil och lägga ut här för det är lite lättare om jag filmar och visar. Aja vi får se sen hur det blir. Men här kommer iallefall dagens outfit.     Tröja från khappal läggings från khappal.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards