jojjossida

Alla inlägg den 13 april 2011

Av johanna :) - 13 april 2011 15:38

I dag ska jag kanske åka på fridrotten med Cornelia. Och nu bloggar jag och strax blir det lite matte läxa för mig och sen ska jag träna lite på sång för jag ska ju göra en sån vidio i morgon. Sen ska jag äta nånting inan jag åker till fridrotten. Sen när jag kommer hem så tror jag att jag inte kommer göra några inlägg för jag hade tänkt klla på Sveriges mäster kock. Så ni är medvetna om vad jag kommer göra i dag. Det kommer kanske bli två sång vidiosar eller så blir det två låtar i samma vidio. Jag längtar också tills på fredag för då kommer mina klass tjejer hit och jag ska ju ha mitt spa kalass då. Den dan vet jag inte om det blir nån bloggning för jag kommer bjuda på tackos och då måste jag och mamma fixa massor av sånna saker.

Och i morgonmåste jag städa mitt rum så jag får det fint när mina kompisar kommer då på fredag. Men det var allt jag ville informera er om, och här kommer dagens outfit. Hej då!       

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards