jojjossida

Alla inlägg den 24 april 2011

Av johanna :) - 24 april 2011 18:30

Hej alla bloggare jag har ju varit hos min farmor i dag och ätit lunch. Och då var också mina kunsiner där förutom en för hon är i åre. Men iallafall dem andra som var där var min älsta kunsin han är 25 och min yngsta är 5 månader och en som är 3 år. Men vi gjorde inte så mycket mest hade trevligt och jag vill vara med Julia nu fast vi kom ju hem lite sent så jag hoppas det kan bli i morgon i stället i så fall. Jag tror jag ska sola lite nu för det har varit 20 + i dag (varmt). Jag har blivit lite brun look.   Kanske inte så jätte brun då men lite färg har jag fått ha det bra.

Av johanna :) - 24 april 2011 11:07

I dag är det en väldig solig dag jag tror jag ska sola lite sen. Iallafall jag vet inte vad jag ska skriva eller asså i dag så är vi bjuden hem till farmor klockan 2 och då ska vi äta lunch där. Sen efter det så kommer jag förhoppningsvis träfa Julia och då ska vi vara med varandra.Vi får se vad vi hittar på mmh nu så ska jag kolla på andras bloggar och jag har gjort ett jätte bra skema till skolan också. Det var nog allt jag hade att säga om så ni får ha en jätte bra dag. ÅÅh jag saknar blipville det var ett spel förut men nu har det läggits ner =(.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards