jojjossida

Alla inlägg den 17 april 2011

Av johanna :) - 17 april 2011 15:33

Hej hej det var en tjej som hade skrivit och ville att jag skulle visa allt mitt smink jag hade och göra nån frisyr vidio. Det ska bli antingen i kväll eller nån dag på påsk lovet. Jag ska snart ner till fotbollen för jag ska spela en martch men ett några tjejer som är äldre än mig. Nu så kommer det nog bli mera smink vidiosar i stället för andra. Nu ska jag vara sosial jag bloggar mera när jag kommer hem från martcen. Juste jag sa ju att jag skulle fridrotta med Cornelia men hon svarade inte när jag skulle försöka ringa.

Av johanna :) - 17 april 2011 11:24

Hej på er i morse så kollade jag på ganska många smink vidiosar så jag fick lite information om sånt:). Fast just nu ville jag bara blogga så ni vet att jag lever (skoja). Men jag ska kolla på  eclipse i dag i stället för jag orkade inte i går kväll. Men på påsk lovet kommer jag göra några vidiosar för jag vet inte riktigt vad jag kommer göra på påsk lovet så då kommer det nog bli lite såna saker. EEhh vad ska jag skriva? men jag gjorde bara ett litet inlägg så ni vet vad jag gör hehe aja här kommer iallafall dagens outfit.        Eclipse tröja från lindex läggings från kapphal.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards