jojjossida

Alla inlägg den 12 april 2011

Av johanna :) - 12 april 2011 19:33

Hej alla bloggare min dag började ju med skolan. Jag och Emily kom till skolan ungefär klockan 7,50. Sen började skolan 8,00 och först hade vi engelska och på engelskan tittar vi på en film som heter Desporados. Det handlar om ett time som spelar basket och allt säger dem ju på engelska. Sen hade vi svenska då jobbar vi med livsberättelse. Sen hade vi rast en läsa sen idrott sen mat sen rast sen no sen bild sen slutade vi dagen. Och då cyklade jag och mina två bästa vänner Emily och Julia hem och sen skulle vi i väg på dans.

Juste Emily och Julia om ni läser det här så har jag som ni vet varit på lite konstigt humör dem senaste dagarna så jag ska försöka bli förbetrad :).

Vi dansar från klockan 16,30-17,30. Jag och mamma ska göra lite engelska läxa snart.

På torstag ska jag göra en musikvidio (tror jag). Så jag ska träna på nån låt i morgon antingen blir det is it tru eller så blir det Tanck you for the musick.

Jag har inget mer att skriva om så jag hoppas ni får en bra kväll och nu tänkte jag visa låtarna fast jag sjunger dem inte.

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards