jojjossida

Alla inlägg den 16 april 2011

Av johanna :) - 16 april 2011 16:57

Hej på er! asså min smink vidio jag gjorde den blev upponer för asså jag märkte inte att jag hade mobilen åt fel håll =/. Så men ni får stå ut med att det blir så. Men snart kommer den upp så då får ni se den.

Av johanna :) - 16 april 2011 11:18

Hej alla bloggare jag kanske ska börja med att berätta vad som hände i går. Klockan 18,00 kom mina kompisar och först så drak vi bål när dem kom. Mina kompisar som kom heter Julia,Emily,Linnea,Malin,Cornelia,Frida,Matilda,El

in fast det skulle engentligen komma 3 stycken till med dem kunde inte. Iallafall efter bålen åt vi tackos sen klockan 19 asså klockan 7 gick vi ner till bastun och basta. Också gick vi ut och sprang barfota (hehe) och hade skåjit. Sen när klockan var åtta gick alla upp till mig sen och då åt vi dajm tårta (mums) och kollade på talang också i pausen öppnade jag alla presenter. Jag fick en tunika två linnen örhängen 5 stycken en t-isurt som det var eklips på jag fick även eller snarare låna en film av den som man sätter i datan så jag ska nog kolla på den filmen i dag. Jag fick också presentkort på gina också fick jag sånhära bio kort tror jag att det heter. Om ni vill att jag ska göra en film om alla saker så kan jag göra det men ni måste i så fall komentera så jag vet=). Efter jag öppna alla presenter så gick vi til mitt rum och berättade spökhistorier. Sen åkte alla hem och då stannade Emily kvar och Linnea men hon stanade bara en liten stund. Men då så var både jag och Emily fulla kan man säga (fnis). Sen gick hon hem och då var jag ganska trött så då gick jag och la mig ungeför klockan 11. Och nu i morse så väkte pappa klockan 7 för jag skulle spela en fotbollsmartch. Och vi spelade mot ett lag som heter sätra det vart 1-1 jag gjorde målet i vårat lag. Det var en hörna jag sköt också sköt jag en ksruv så den gick in. Jag spelar asså mitt back också är det niomanna plan. Vi hade samling klockan 8 martchen började 9. I dag ska jag nog vara med en kompis eller så och i morn blir det nog fridrotts träning för mig och Cornelia. Det här blev ett långt inlägg jag hoppas detta sparas. Ha det så bra så länge kram på er =).

Presentation


Hej välkommen till min blogg!
Jag heter Johanna och jag är 13 år.
Jag bloggar för det mesta om min vardag, mina intressen, bilder och smink bland annat.
Det skulle vara roligt om ni ville komentera eller ställa en fråga till mig så svarar jag direkt.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska finnas mer av min blogg nu till våren?
 Videosar om vad för något? (tipsa gärna om det och tipsa gärna någon hemsida där jag kan lägga in vi
 Tränings tips?
 Bilder
 skönhetstips!
 Recept
 Det är bra som de är :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards